За словами організаторів, проєкт набуває особливої актуальності у сучасному контексті російської агресії проти України та української ідентичності як такої.
«Українська класична і традиційна музика представляє багатий та унікальний культурний доробок, який зараз як ніколи вимагає популяризації та визнання, і сьогодні українці, зокрема, молоде покоління, на яке націлений проєкт, перевідкривають її для себе, вона звучить у нових форматах, на театральній сцені, у TikTok чи на стадіоні», — йдеться в прес-релізі.
У новому сезоні глядачі дізнаються про:
«Те, що раніше могло видаватися анахронізмом, сьогодні перетворюється на джерело натхнення для молодих людей. Анімовані відеоролики, у яких поєднуються авторський малюнок, живий спів, архівні записи видатних артистів, допомагають зробити українську музичну класику цікавою, актуальною, такою, яка резонує з сучасними трендами і допомагає нам усім відчувати власну силу та гідність. І головне послання нашого проєкту звучить просто: “Українська музика – це класно!”» — наголошує виконавча директорка фонду «Толока» Марія Горбонос.
Джерело: lyuk.media