Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Menu
Menu
25.08.2024

Симфонічний Галаконцерт молодих диригентів пройшов у Львівській філармонії

Масштабний всеукраїнський проєкт завершився у Львівській національній філармонії. Вже вдруге він пройшов за участі Академічного симфонічного оркестру філармонії у співпраці зі Студентським науково-творчим товариством «Октопус» та диригентом Теодором Кухарем, за підтримки Благодійного фонду Козицького, що активно розвиває та популяризує у світі українське сучасне мистецтво.

Про це повідомила пресслужба Львівської філармонії.

Майстеркласи для молодих диригентів є звичною практикою у Європі та світі і складають надзвичайно важливий досвід для диригента-початківця. 21 серпня після чотирьох днів навчання та дискусій відбувся підсумок майстеркласів – Гала-концерт. З-поміж 50 заявок було обрано чотирьох диригентів, що продемонстрували свої навики під час виконання чотирьох знаменитих творів світової класики. Софія Думіч, Артем Подзюбанчук, Оксана Кротик, Катерина Ніколенко виконали музику Євгена Станковича, Густава Малера, Пауля Гіндеміта та Йоганнеса Брамса. Солістом вечора був Андрій Чайковський, скрипка.

Молоді музиканти розповіли про свої враження від творів програми. Катерина Ніколенко: «У цьому творі Малер змушує слухача зустрітися з реальністю смерті, одночасно даруючи надію і віру в щось більше. Цим «Totenfeier» особливо надихає».

Артем Подзюбанчук: «Симфонічні метаморфози» — це своєрідна картина світу ХХ століття. Композитор використовує прості музичні теми, втім у процесі їхнього розвитку досягає поєднання звичного і нового, передбачуваного і дивовижного».

Оксана Кротик: «Масштабний та монументальний, Скрипковий концерт № 2 Євгена Станковича наповнений інтимністю та загадковістю, що місцями перемінюється жартівливою коломийкою».

Софія Думіч: «Варіації на тему Гайдна Йоганнеса Брамса насправді створені не на тему Гайдна — принаймні дослідники не можуть сказати, який саме його твір ліг в основу. Я сприймаю цей твір як оперу: тема — це хорал на честь святого Антонія) — це сюжетна лінія, а варіації — різнохарактерні події, які формують цікаву і захопливу драматургію».

22 серпня Академічний симфонічний оркестр шляхом таємного голосування обрав Оксану Кротик кращою диригенткою майстеркласів. Згідно з цим рішенням, у концертному сезоні 2024/2025 вона диригуватиме одну з програм проєкту «Диригенти. Українською».

Підготувала Ольга Балух

Джерело: leopolis.news

Стрічка новин
2024 © Український Музичний Світ
Генеральний партнер:
Opera World